Urlus-Säätiö
  • Etusivu
  • Säätiö
    • Historia
    • Säännöt ja strategia
    • Hallitus ja toimihenkilöt
  • Avustustietoa
    • Avustusten painotukset
    • Avustukset vaikuttavat
    • Avustuspäätökset
    • Urlus-palkinnot
  • Hakuohjeet
    • Avustusten ehtoja
    • Hakemusten käsittely
    • Avustus- ja tietosuojaohje
    • Avustusta hakemaan
  • Ajankohtaista
    • Vuoden 2021 haku alkaa
    • Säätiö uusi kotisivunsa
    • Helsingin päiväkodit ja kolme yhdistystä palkittiin
    • Urluksen vuotuinen avustussumma lähestyy kahta miljoonaa euroa
    • Säätiön edellinen vuosi oli mainio
  • Yhteystiedot
  • Svenska
  • Hae
  • Menu

Hakemusten käsittely

Hakemukset tulee toimittaa asiamiehelle sähköistä hakulomaketta käyttäen määräaikaan mennessä (vuosittainen hakuaika 1.10.20xx – 31.12.20xx).

Avustushakemukset voidaan poikkeustapauksessa erikseen pyytäen lähettää myös sähköpostitse tai postitse suoraan asiamiehelle. Tällöinkin on hakemuksen sisältö oltava sama kuin sähköisessä hakemuksessa.

Säätiön hallitus käsittelee avustushakemukset kerran vuodessa, avustusta koskevan vuoden maaliskuussa ja tiedottaa päätöksestä sähköpostitse huhtikuun alkuun mennessä. Myönnetyt, vuosittaiset avustukset pyritään maksamaan viimeistään huhtikuussa. Hakijoita pyydetään ottamaan edellä mainittu aikataulu viiveineen huomioon avustusvuotta koskevan toimintansa ja hankkeidensa suunnittelussa sekä toteuttamisessa.

Avustusten ehtoja
Avustus- ja tietosuojaohje

  • Avustusten ehtoja
  • Hakemusten käsittely
  • Avustus- ja tietosuojaohje
  • Avustusta hakemaan

AVUSTUKSET JA SÄÄTIÖN YLEISHALLINTO

Asiamies Jukka Pennanen

Maunukselantie 19 a 14, 45700 Kuusankoski

040 555 8033

asiamies@urlus.fi

TALOUS JA KIINTEISTÖT

Rahavarainhoitaja Carl-Johan Sanmark

Vuorimiehenkatu 18, 00140 Helsinki

09 660 640 : 0400 709 070

rahavarainhoitaja@urlus.fi

Sarvikuono Design - powered by Enfold WordPress Theme
Scroll to top